Delegowanie pracowników – co trzeba wiedzieć i gdzie szukać informacji

Od momentu przyjęcia Polski do Unii Europejskiej obowiązuje nas również prawo Europejskie. Jest to dostrzegalne także w aspekcie delegowania pracowników na dłuższy okres czasu. Wiele firm w kraju co roku deleguje swoich pracowników do innych miast a także państw należących do Wspólnoty Europejskiej. Dłuższy pobyt zaplanowany na kilka miesięcy może okazać się całkiem kłopotliwy jeśli nie znamy wszystkich szczegółowych przepisów czy regulacji prawnych. Ważne i niezmiernie przydatne wiadomości zdobędziemy dzięki – dyrektywa w sprawie egzekwowania dyrektywy 96/71/WE Jest to strona poświęcona właśnie delegowaniu pracowników. Dzięki organizowanych kongresom, zgrupowaniom bądź seminariom przekazywana jest pomocna wiedza jaką każdy pracodawca winien posiadać. Poruszane są istotne tematy oraz omawiane przepisy jakie obecnie obowiązują. O ile chcemy zaznajomić się z wszystkimi informacjami i uzyskać potrzebną wiedzę warto być na bieżąco lub skontaktować się w tej sprawie.